Afio mai i RICON WIRE MESH CO., Kamupani.
  • Masani uamea stainless fesoʻotaʻi faʻamatalaga malamalama

    Ole uaea uʻamea e le uʻamea o loʻo masani nei, lautele faʻaaogaina, ma tele tele mesh uaea uʻamea ile maketi. O le masani taʻua o stainless uʻamea mesh tele faʻasino i uʻamea stainless lalagaina mesh.

    Muamua lava, seʻi o tatou malamalama i le aʻafiaga o le tele o elemene autu i le sila uʻamea i le faʻatinoina o le sila siliva.

    1. Chromium (Cr) o le autu vaega e faʻamautuina ai le faʻaletonu pala o uamea stainless. O le uʻamea faʻamamaina ua vaevaeina i vailaʻau pala ma e le o ni vailaʻau pala. I le maualuga o le vevela, o le uʻamea e fesoʻotaʻi tonu ma le okesene i le ea e fai ai oxides (ele), o le vailaʻau pala; i le vevela o le potu, o lenei pala e le o ni vailaʻau pala. E faigofie le Chromium ona fausia se ata tifaga mafiafia i le auala faʻamamā. Lenei passivation ata tifaga e mausali ma maeʻa, ma ua mausali fusia i le uʻamea faavae, matua vavaeʻeseina le faavae ma le auala, lea faʻaleleia atili ai le pala pala o le uʻamea filogia. 11% o le tapulaʻa maualalo o le chromium i le sila uʻamea. Uʻamea ma le chromium laʻititi ifo i le 11% e masani ona le taʻua o le sila uʻamea.

    2. Nickel (Ni) o se sili lelei corrosion-tetee mea ma le autu elemeni e fausia austenite i uamea. A maeʻa ona faʻaopopo le nickel i le silasila uamea, e matua suia lava le faʻavae. A o le aano o le limasene i le sila uamea faʻateleina, o le austenite o le a faʻateleina, ma o le pala, tetee maualuga le vevela, ma le gaioiga o le leai o ni uʻamea o le a faʻateleina, ma faʻaleleia atili ai le malulu galue gaioiga gaioiga o le sila. Ole mea lea, ole silasila ole uamea ole maualuga ole nickel mea e talafeagai mo le tusiaina o uaea lelei male micro wire.

    3. Molybdenum (Mo) mafai ona faʻaleleia le pala o loʻo teteʻe atu i le sila uʻamea. O le faʻaopopoina o molybdenum i le silasila uʻamea mafai mafai atili passivate luga o le uʻamea stainless, ma atili ai ona faʻaleleia atili le pala tetee o le uʻamea stainless. E le mafai e le molibdenum ona fausia le uʻamea i le sila 'eleʻele e faʻapipiʻi ai le molybdenum, ma faʻaleleia atili ai le malosi o le sila.

    4. O le kaponi (C) o loʻo faʻaalia mai e le "0" i mea uʻamea le faʻamamāina. O le "0" o lona uiga o le kaponi o loʻo aofia ai e laʻititi nai lo pe tutusa ma le 0.09%; O le "00" o lona uiga o le kaponi o loʻo iai e laʻititi mai pe tutusa ile 0.03%. Ole faateleina ole carbon content o le a faʻaititia ai le pala o le stainless steel, ae mafai ona faʻateleina le maaa o le sila.

    news
    news
    news

    E tele ituaiga o silasila uamea vasega, aofia ai austenite, ferrite, martensite ma duplex stainless uamea. Talu ai o le austenite o loʻo sili ona lelei lona faʻatinoina o galuega, e le o le maneta ma e maualuga lona maaa ma le plasticity, ua faʻaaogaina mo uaea mesh gaosi. Austenitic stainless uamea o le sili uʻamea stainless uaea. Uamea stainless Austenitisi 302 (1Cr8Ni9), 304 (0Cr18Ni9), 304L (00Cr19Ni10), 316 (0Cr17Ni12Mo2), 316L (00Cr17Ni14Mo2), 321 (0Cr18Ni9Ti) ma isi ituaiga. O le faʻamasinoina mai mea o loʻo i totonu ole chromium (Cr), nickel (Ni), ma le molybdenum (Mo), o le 304 ma le 304L uaea o loʻo lelei lona faʻatinoina ma o loʻo tetee atu i le pala, ma o loʻo avea nei ma uaea ma le aofaʻi tele o le sila uʻamea; 316 ma le 316L o loʻo i ai maualuga nickel, ma o loʻo I totonu molybdenum, e sili ona talafeagai mo le tusiaina o uaea lelei, ma e i ai le lelei o le faʻasaina o le pala ma le maualuga o le vevela o teteʻe. O le maualuga-mesh mafiafia-grained mata e leai seisi nai lo le.

    I se faʻaopopoga, tatou manaʻomia le faʻamanatu atu i uo o uaea mesh gaosiina o uʻamea stainless uaea ei ai se taimi aafiaga. Ina ua uma ona tuu i le potu vevela mo se vaitaimi o le taimi, o le gaioiga deformation faʻamamaina ua faʻaititia, o lea o le le uʻamea uʻamea uaea ina ua mavae se vaitaimi o le taimi e sili atu faʻaaoga o se lalagaina mesh.

    Talu ai o le uʻamea le sila uʻamea o loʻo i ai uiga o le acid tetee, alkali tetee, maualuga le teteʻe o le vevela, malosi malosi ma le teteʻe o le abrasion, e sili ona talafeagai mo iniseti siakiina ma faʻamama mesh i lalo o acid ma alkali siʻosiʻomaga tulaga. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le suauʻu alamanuia o loʻo faʻaaogaina o se palapala palapala, o le vailaʻau alava alamanuia o loʻo faʻaaogaina o se screen filter, o le electroplating alamanuia o loʻo faʻaaogaina o se pickling screen, ma le metallurgy, paʻu, aerospace, militeli, vailaʻau, taumafa ma isi pisinisi e faʻaaoga mo kesi ma suavai filtration ma isi faʻasalalauga faʻamavaeina.


    Taimi Post: Jul-23-2021